Måndag 26/10

God Morgon

Har ni sovit gott??

Måndag idag och en ny vecka har börjat :) känns faktiskt riktigt bra, idag ska jag storstäda lägenheten e det tänkt sen måste jag ner te stan och lämna in mina stövlar som måste klackas om. Jag kan ge er ett tips.. När ni köper klackskor eler stövlar så e oftast de klackarna som sitter på av plast och egentligen så ska man gå te skomakarn och fått bytt ut dem te gummi klackar innan man ändvänder dem för första kvällen man andvänder dem me plast klackarna så förstörs klackn me en gång, och ar man otur så förstörs det ända upp på klackskafftet och det vil man ju inte... det e inte alla skor de e så på men de flesta och oftas de me mindre klack :)
Jag som vet detta va inte heller så smart utan gick ut me plast klackar och nu e det inga kvar på varken högern eller vänstern :(..

Ska oxå se om jag kan få hjälp me det sista på mitt personliga brev så jag kan börja att dela ut lite CV här och där.. Skulle ha behövs prata me Chefen oxå och få lite papper av han men det e inte lätt att få tag i de mannen...


Ska börja me att rensa posten nu sen diska och sen ta toan och skura och grejja :)
 låter väl jätte kul (inte)



PUss


Kommentarer
Postat av: Ida

sv; ja, jonas brothers är en favorit hos mig :)<3

2009-10-26 @ 10:16:59
URL: http://onlyidas.blogg.se/
Postat av: simone

Det är så dåligt att de säljer dom med plast :/ Kunde vart gummi direkt!

2009-10-26 @ 10:36:41
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: fiiisa - it's all about me

okejokej men det är skönt med en lugn dag ibland (:

2009-10-26 @ 10:38:39
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0