på lite bätte humör :)

Hej

har just kollat klart på halva säsongen av Desperate nu, sa lite fel förut trodde inte jag hade så många avsnitt kvar men det har jag, har kollat på 12 st nu och nu e det tolv kvar hehe :P.. men jag orkar nog inte kolla på mer idag får ta det imorn för nu måste jag börja me maten sen måste jag diska och sen e nog kl såpass mkt att jag får börja göra mej i ordning lite, först måste jag ner te ica med men sen ikväll vid 19.00 ska jag på tjejmiddag hos Nina :) eller tjejkväll ska bli riktigt trevligt i och att få träffa lite nytt folk.. jag ska te vår Praktikant som vi har på scorett nu :) hon e jätte trevligt och tror säkert att hennes vänner e lika trevliga så det ska bli riktigt roligt :)

Är på lite bättre humör nu fast de har inte slutat borra och grejja än :/ fast nu e jag ju vaken och inte lika trött längre så de får väl hålla på vette fasen va de sysslar med men men.. när jag låg i soffan och kolla på tv så ser jag plötsligt en man utanför min fönster :O han kom me en stor kran, tror inte att han såg mej men jag blev fan lite rädd hehe hörde ju att de höll på utanför men vem tänkte att han skulle komma utanför mitt fönster hmm.. hoppas det får klart det de håller på med idag så jag slipper detta imorn...

ne nu ska jag börja me maten, frågan e bara vad jag ska hitta på nån ting me potatis i alla fall tror jag har jätte mkt potatis hehe..

puss//MIKA

Kommentarer
Postat av: Em

ååh va mysigt :)

2009-10-15 @ 13:27:04
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: A.C - jag har aldrig varit snygg men har alltid varit söt:)

men sånt händer ju inte ofta egentligen.. dt e som min mormor och morfar, de har snart varit gift i 50år:) dt e ju skit lääänge liksom. o de e ftf lyckliga, klan ftf skoja med varandra o sånt..dt e ju skit kul att ha ett sånt liv:)



va jag vaknade tidigt idag för at köra pappa..sen somnade jag om:P hahhaa..~~ ha en bra dag:D

2009-10-15 @ 14:20:49
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Em

Jag gjorde en rund ring, sen flera små ringar :P tihi svårare än så va de inte :P

2009-10-15 @ 15:09:47
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Fiiisa! - It's all about me!

Ah det är ju klart men ändå!

2009-10-15 @ 16:23:36
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0