Regn Regn Regn

Hej

Nu har jag kommit hem från jobbet :) det va jätte roligt att jobba idag,lite segt i början men sen blev det riktigt mkt folk och rush i affären hehe och Sara e helt underbar att jobba med, så snäll och goo.
Har ÄNTLIGEN fått tag i ett par stövlar som jag har tatt hem nu och ska prova lite mer men jag tror det blir jätte bra :) svarta lågklackade stövlar me två spännen på sidan, riktigt goa att gå i :).. Glömde tyvärr kameran hemma i skogen så får visa när jag har fått hit den.
kom en liten glad alkis in i affären idag oxå hehe... han sjöng italienska sånger för mej och allt hehe jag bara skratta jag, sara blev lite rädd och gömde sej på lagret hehe..
Louise om du läser detta så va det han gubben som hade målat naglarna som stod bredvid oss när vi kolla på de som dansa bugg i torsdags ;)

Höst stormen är på väg.. det blåser redan nu sjukt mkt plus att det regnar rätt bra :(.. cykla ju ner i morse men när jag kom ut nu efter jag hade slutat jobba så kände jag verkligen inte för att cykla hem. sadeln va helt blöt och jag hade inget att torka me sen e jag fortfarande lite förkyld och sen så hade jag ju me mej stövlarna me så det övervägde att jag tog bussen i stället hem såå nu står min cykel nere i stan :( bara ingen tar den dååå blir jag förbannad (ursäkta) men i så fall e det tredje cykeln som försviner för mej.. får ta mej en promenad ner te stan imorn och hämta den bara det inte e sånt här väder imorn me..  hon som jag satt bredvid i bussen sa att det skulle komma in värsta ovädret nu :( usch vill verkligen inte.. vill åka utomlands och känna lite värme och få lite sol..


Detta känns väldigt långt borta nu :(


Lördagskvällen blir nog väldigt lugn.. det e gött att bara sitta vid tv och mysa nu under filten när det e så dåligt väder ute..
vad ska ni göra ikväll??


Kommentarer
Postat av: A.C

OMG:o e det sant?:)

aa dt blir så när man har högkrav:p

hehe..jag har bara haft en/har ftf:p haha..~~

har varit ihop med hono i tre år nu:D så han e kanske den rätte..vm vt liksom?:)

men jag e iaf nöjd med dt förhållandet jag har:D hehe..^^



men du kmr säkert hitta ngn som passar dig:) hehe..^^ e ju ftf ung:D



jag vt inte vad jag ska göra..blir kanke utgång om min kompis hör av sig..men vt inte om jag pallar eftersom dt e så dåligt väder:( asch..~~ sj då?:D

2009-10-03 @ 18:25:14
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

hehe..jag e lika gammal som dig..21 år?:p

aa hoppas jag med att han e den rätte..vi får se vad händer..man vt aldrig om framtiden:) hehe..^^



aa din kmr dyka upp snart också:D



yes, samma här också..hehe..^^ ska nog inte göra mkt..pöss

2009-10-03 @ 19:20:05
URL: http://amychen.blgg.se
Postat av: Em

hihi ja de blev jätte snyggt :)

hihi ja eller hur är hon söt :d

2009-10-03 @ 19:29:00
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Takai ♥

svar;

jag har precis lagt till dig på bloglovin :]

lägg gärna till mig med, hihi. ♥



den har premiär den 20onde november! :D

2009-10-03 @ 19:50:05
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: A.C

hehe, du e inte ensam..många tror att jag e yngre..:p hehe..många tror att jag inte e myndig ens..ibland kan jag till o med åka barnbiljett..men har inte gjort dt på ett tag:p hehe^^ vågar inte:p hhaa..^^



aa vi får se:) dt ösregnar hr:( uff~~

2009-10-03 @ 20:51:45
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Li

Fin bild är det Cypern?



Jag skulle också vilja åka utomlands just nu.



Kram

2009-10-04 @ 15:48:20
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0