snö??

God morgon :)

Idag har jag fått sovit ut, inga gubbar eller grannar som hållt på och bankat och borra och så, har vart helt lungt och tyst UNDERBART...

Hade en super trevligt kväll igår hos Nina :) vi va 10 st.. först så fick vi en information av ett par damer som va där och visa upp Aloe vera, det va ju intresant :) den ena tjejen som va me och pressentera hade me sin 5 dagars gamla bebis <3 så liten och såå söt har jag nog aldrig sett förut.. Efter de hade gått så fick vi jätte god mat som Nina hade gjort det va vårrullar super goda sen va det ris och nån kyckling gryta och så fanns det även en wok me pasta och jätte räker :) sååååå underbart gott och jag blev propp mätt :)..
sen skulle vi kolla på film men det blev inte så mkt film för vi satt och tjöta mest och börja göra nagelmoliki (heter det så tro) i alla fall nina va skit duktig på sånt så mina naglar ha blitt skit fina och fräcka nu :).. höll även på och gjorde smycken hehe..
kl 12 gick jag hem och de andra me...


sara,Nina, jessica o Frida 

 
 Camilla o Frida                                             
camilla ville inte va me på kort hehe :P..


Den underbara maten :)


Mina fina naglar :) hade tyvärr klippt dem så de va ju inte så långa som de brukar vara menmen



Appropå min RUBRIK, har det snöat idag?? hehe jag hörde ju på tv igår att det skulle snöa och det e en del som har sagt det att de har gjort det oxå men nu gör det inte det och har inte gjort det sen jag vakna det e bara allmänt grått och trist väder..
 Skulle va lite mysigt me snö men det skulle ju ändå inte lägga sej och då blir det säkert bara blask utav det så kanske lika bra att det inte kommer nått.. sen e det många som inte har bytt te vinterdäck än och skulle det komma snö nu så det smälter och sen frysa te is på natten så blir det ju glashalt på vägarna och det vill vi ju inte :/..

Nu blir det några avsnitt på desperate igen hehe :)

Puss // MIKA


Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!

SV: Hahaha, jaaa, visst är hon?! :D



Vilka fina naglar! :)

KRAMAR!

2009-10-16 @ 14:31:55
URL: http://rumpchock.blogg.se/
Postat av: becciisz

Sv: Hehe ja det är en upplevelse ;)

2009-10-16 @ 17:08:45
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: A.C - jag har aldrig varit snygg men har alltid varit söt:)

Nina?? en asiat lr?? ..(hon p bilden) ..heter hon Lam i efternamn? Hmm~~ jag e kanske ute o cycklar..men jag undrar bara:) hehe..



va tur att du sov ut idag:) va njas^^

naww.. hur ska du göra dt då? hoppas det kmr gå bra:D pössss

2009-10-16 @ 17:56:41
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Em

jätte fina naglar, avis :P

2009-10-18 @ 17:54:04
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0