Tjejkväll

hellu :)

nu e jag hem kommen från stan.. det blev lite längre än planerat ;) gjorde det jag skulle först, köpte mascara och va te apoteket sen va jag upp te scorett på duvan och GISSA de va tre st som jobba :/ dock inte jag... en ny pratikant igen sen helen o tomas.. fick inte prata me tomas så mkt för han hade så mkt att göra och sprang mellan mic och duvan hela tiden men Helen prata jag me :) och hon har fått mej på bättre humör, känner mej lite mer lugn nu, vi förstår verkligen varandra så det e så otroligt skönt att få prata me henne <3

när jag gick där ifrån och va på väg te att cykla hem så va jag bara tvungen att kika in lite på mic för det är tjejkväll i kväll i karlstad och därmed en massa grejer runt och kring :) de dela ut coca cola tex och roser mm mm.. Ringde Lollo så hon kom in te stan så vi gick runt där och kolla och fick massa gratis prylar hehe :) kolla oxå på sjukt duktiga små pojkar och flickor som dansa bugg på soltorget :) jag vill oxå kunna dansa så bra bugg.

Det blev väldigt kallt tillslut så vi cykla hem.. sitter och värmer mej nu under filten höll på att förfrysa när jag cykla hem såå himla kallt det har blitt känns fasen som det e minusgrader ute brrrrrr......

denna bilen stod inne på mic <3 tänk om den va min :D
skulle gärna vilja köra runt i en rosa BMW :P

Om en halvtimme ca så e det dags för idol igen :)
jag ska i alla fall sitta bänkad ska ni??

PUSSAR//MIKA


Kommentarer
Postat av: F I L I P P A - fotobloggen♥

tack detsamma :)

2009-10-01 @ 20:34:55
URL: http://filippaelin.blogg.se/
Postat av: A.C

aa jag med:D sommar e nog dt bästa årstid..

man kan sola:D hehe..^^ behöver värme och sol:D hehe^^ o man kan ha klänningar också:D

2009-10-01 @ 20:43:09
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

åh tack detsamma snälla du! :)

kram

2009-10-01 @ 20:57:04
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

sv; åh tack :D det betyder mycket :D

du får hemskt gärna följa min blogg (:

2009-10-01 @ 20:57:48
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: A.C - frågestund på bloggen:D

jag gilalr faktiskt inte resa:p men vill åka utomlands o shoppar:D hehe..^^

ska faktiskt åka till Mandrid om en månad:) ...



har frågestund i bloggen nu, ställa gärna en lr flera fråga/fårgor om du vill:) hehehe..pöss

2009-10-01 @ 22:02:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0