Torsdag

Go morron el förmiddag kanske :)

Jag har haft fullt upp hela morronen, har vikt all tvätt,  lagt i låder och hängt upp sen har jag diskat alla disk och så har ja hunne me och kollat på 3 avsnitt till på desperate :)
Nu ska jag snart göra mej i ordning och åka te willys och stor handla, el om jag ska hämta cykeln först som e i stan får se vad jag gör :)

La inte ut några bilder igår på det jag hade köpt för när jag skulle ta kort på det så märke jag att batterit va slut så det har laddat nu under kvällen,
 så här kommer de bilder på det jag köpte igår :)


Söt blus från Gina 249:


Nätstrumbyxer te min halloween outfit Åhlens  :) 69:-


Rött lepstift H&M 59:-

jag e jätte nöjd över det jag köpte :) älskar blusen och den ska jag oxå ha på mej på Lördag när det e Dalia :)

Puss // MIKA


Kommentarer
Postat av: BananMuhamed

Hej!

Assnygg header! :D



Om du vill se bloggvärldens stördaste blogg så kolla in den här! Hihi

Men störda bloggar borde ju också finnas typ? :D

Ha en bra dag

Kram:)

2009-10-29 @ 13:14:53
URL: http://bananmuhamed.blogg.se/
Postat av: fiiisa - it's all about me

åh älskar blusen :D

2009-10-29 @ 14:26:33
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0