trasan o banarne

 hehe dålig rubrik men det flög bara upp i huvve inte vet jag varför :P

hej i alla fall :)

Nu e jag hemma igen efter att ha vart hos Emelie på kronoparken :) vi satt mest och tjöta och kolla tv sen bjöd hon även på goo mat köttbullar och makaroner hehe.. har haft en trevligt förmidda <3

Nu sitter jag här igen i min lya helt alone hehe :P.. nee men jag ska försöka parvla mej ner te stan en sväng måste in på apoteket och sen ska jag även köpa en ny mascara min e helt slut nu typ sen har jag ju oxå 20 % på kicks så det e bäst att utnytta innan den går ut :).. kanske ska gå in en sväng te scorett me och se om tomas e där skulle behöva växla några ord me han men tror dock inte han jobbar nu men kanske. istället kanske helen jobbar då :) henne va det ett tag sen man prata me nu och hon brukar ju ha bra koll på det mesta hihi..


//MIKA


Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



dt e bara fint med mig med..aa ja gvt..lite tråkigt e dt..men kan vara mysigt också: hehe..^^

din bakgrund e ju mysuigt med de färgerna:D

2009-10-01 @ 16:37:39
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0