film maraton

hej hej

Nu e det snart sängen som gäller för mej.. va ner te casanova förut och hyrde tre filmer jag har hunnit se på två sen kolla jag på bring it on på 5:an innan oxå.. har kollat på brudens bäste man som va riktigt bra en typiskt mikaela film hehe men gosh va tårar det kom hehe men som ni kanske känner till i detta laget så e jag en väldigt blödig människa som bölar för det mesta hehe..  brölopp e för fint undra om jag kommer böla på syrrans brölopp (säkert) .. sen kolla jag på en shopaholics bekännelser oxå riktigt bra :) lite rolig och visst kan man känna igen sej ibland hehe men jag måste säga att jag blitt mkt bättre på att "hålla plånboken stäng" nu förtiden :P..  har en film kvar och den heter jack and jill vs the world en romatiskt komedi så jag kommer säkert böla för denna filmen oxå men det sparar jag som sagt te imorron nu e jag alldeles för trött för att orka se en film te..

Har vart riktigt skönt att bara haft en slappar dag idag :) hållt mej inne och tatt det lungt.. när jag gick ner te affären förut va det mössa och halsduk på hehe me två tjock tröjjer hehe såg ut som en michelin gubbe hehe men jag vill som sagt bara bli FRISK nu, därför det säkra före det osäkra ;)  känner mej rätt bra nu men jag brukar känna mej bättre på kvällarna.. får bli en alvedon innan läggning har ju fortfarande värk i tanden :(

Nu väntar sängen på mej hihi
nattinatti puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0