Fredag :D

Go morgon :)

äntligen fredag visst e det härligt?? 

Igår så blev det ju en sväng te töckfors på eftermiddan :) trevligt va ett bra tag sen jag va där men tyvärr hade det inte förbättras ett skit (förlåt) men samma gammla tråkiga affärer och allt e riktat te vårt kära grannland norge :/.. inte alls roligt jag hitta igen ting, spara för ståss lite pengar på det viset.. 
va hemma igen lagom te idol börja :) sen dröjde det inte länge innan man somna hehe :P.. 

Idag blir det bullbak me mormor :) skulle ha bakat bullar igår men då hade hon inget margarin så det köpte ja igår så det ska jag ta me mej nu så vi kan baka lite bullar :) mums mums :P.. 
Senare i eftermiddag blir det ut te bygdegårn och duka inför helgen då det e räk och pubafton :D  
så denna dan kommer nog gå den me, börjar lite smått bli rastlös om dagarna ändå för att jag inte har nått jobb och ångesten bara stiger :( måste söka nytt jag kommer inte klara av varken hyra elle mat om det ska forsätta så här.. ska köpa mej en lott och hoppas på stor vinst hehe fan va gött det skulla va :P.. 

tänk om man kunde få vinna 50.000 kr i månaden i 25 år fyy fan vilken lycka det skulle va 

dags att sluta drömma kanske hehe

Imorn blir det en sväng upp te karlstad :) ska fira syrran på hennes examens.. men blir bara uppe över dan för på kväll e det ju fest. har alltså ganska fullt upp imorn så det e inte säkert att jag hinner skriva men kanske.
 ni får ha en bra helg :) 

pussar// MIKA
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh .. mysigt :) bullar <3 mormor <3

ja tur var väl det ! :)

jag ska in till stan å luncha med mina vänner ..

fixa internet med .. :( hatar när det krånglar

2009-09-25 @ 12:17:44
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sv: ellerhur, när jag ger mig ut för att leta efter höstskor kommer jga hem med partyklackar eller liknande ...;)

2009-09-25 @ 18:19:49
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Em

ja ok,, jag är ledig ganska mkt i veckan,, ska vi träffas ?

2009-09-27 @ 12:42:14
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0