Fredag

Go morgon :D

Underbar fredgas morgon solen skiner och det e klarblå himmel <3 dock börja inte min morgon så jätte bra, känns som mkt går imot mej nu.. det va en jobbig kväll igår men jag ska försöka komma på nya tankar man kan ju inte dra ner sej i all skit heller.

Jag ska se om jag kan ordna nån frukost av det lilla jag har kvar i kylskåpet hehe.. sen ska jag dra på mej kläder och dra ner te stan ska bla te systemet ;) sen ska jag te scorett en sväng och kolla läget och se om min lönerapport e där det borde den va sen ska jag även göra en lite grej till men det e hemligt.. vill i alla fall få stan gjord nu på möra så jag kan ta det lungt här i lägenheten innan jag åker ut te Emelie ikväll runt kl 18 :D

Längtar redan tills imorn visst e det lite sorligt hehe egentligen borde jag se fram imot denna dan ska ju te Emelie :) och det ska bli jätte kul (hoppas jag).. men imorn åker jag ju hemhem igen HAHA åker direkt te årjäng där mor o far e, för sen ska vi gå på marknan :) kul... man hittar säkert nått och brända mandlar måste man ju ha mums mums :P.. sen imorn kväll så ska jag va chaufför åt camilla och ann-sofie blir nog säkert roligt hehe..

vad ska man ha på sej ikväll då?? 

Frukost nu sen stan
pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0