IDOL

 Go kväll

Kollar ni på idol?? det gör i alla fall jag :) och väntar på spänning på hur det kommer gå för erik och håller tummarna, för han har ju en grymt bra röst eller hur?

Efter idol kommer det efterlängtade Grey´s anatomy :) så himla bra, kommer ni ihåg hur det sluta sist?? om inte så ska jag berätta lite snabbt, Issi har ju cancer och nu innan det sluta förra gången blev det nått fel så de försöker ju att återuppliva henne.. sen George han rädda ju en flicka framför en buss men fick då istället ta smällen själv vilket gjorde att ingen av personalen kände igen homom för ansiktet va förstört typ men precis innan han skulle in på opretion så skrav han ju i handen på grey 007 då fick de ju reda på at det va han .. oxå han nära på att dö..så det ska bli jätte spännade nu om de får dem tebaka i livet eller iinte :/..


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahah .. då vet jag ;)



jag är med kräsen när det gäller pojkar .. har haft sånt otur med så just nu lägger jag in det intresset på hyllan .. har så mkt annat att tänka på . men att leva i lyx skulle jag inte säga nej till ^^



ha en fortsatt mysig kväll

2009-09-30 @ 20:57:51
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0