Söndag

Go morron go morron :)

Fint väder idag det gillar vi :) va hyffsat pigg när jag klev upp ur sängen så nu har jag fått packat ur resväskan hehe och slängt det mesta i tvätten :P.. ska snat göra i ordning lite frukost sen jag ska sätta på den tredje filmen som jag hyrde igår och kolla på innan mor i far kommer. det har inte ringt eller nått så jag har ingen aning om när de kommer me de sa att det skulle komma på söndag men vem vet kanske inte blir förrän i eftermiddag men det skulle jag inte tro de brukar vilja åka tidigt det e bara det att de ska ju ha me sej syrran och hon e ju i edsleskog och få väkt på henne eller slita henne från patrik kan va svårt haha :P..
Har lite me kläder och sånt som ska slängas in i garderoben och i låder innan de kommer men det går ju fort så det får jag ta sen eller precis innan de kommer hehe... de borde ju ringa före..
 
ne nu börjar magen skrika efter mat så det e nog dags att göra i ordning lite frukost :)

ha en fin söndag
puss// mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaaa, jag har fått tillbaka suget på att skriva :D hihi det känns jätte kul :)

2009-09-13 @ 13:47:04
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0