tisdag 29/9

= min namnsdag :) GRATTIS till mej :P

Hej hej

Fin dag ida men det e frukteligt Kallt ute saknar värmen hehe .. Idag åker jag äntligen te Karlstad, har vart hemma i skogen nu i en och en halv vecka och det räcker för ett bra tag hehe.. saknar min dator och lägenheten och sen friheten att kunna ta sej vart man vill för det har man ju inte kunnat här precis..  Bussen te Kd går 17.10 från Årjäng.. Mamma skulle kära upp mej :)..  tills det blir det inte mkt gjort hehe fast jag ska nog försöka ta mej en promenix, solen e ju framme och det e klarblå himmel :)..  Vad ska ni hitta på en dag som denna??


Puss // MIKA


Kommentarer
Postat av: Em

nemen grattis :D



hör av dig ikväll eller så ? :)? ;) Kram

2009-09-29 @ 13:34:53
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Lisa

ååh .. härligt :D

tack så mkt .

asså det är inte lätt me jobb . hatar det ! :/ gillar inte lågkonjunkturen nu .. men det är som det är .

haft en bra dag ?

2009-09-29 @ 19:39:05
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0