10.04.13

God morgon =)

En underbar tisdag ser vi ut att ha framför oss, det e underbart väder idag igen =D jag ska dessvärre inte göra så himla mkt kl 14 har jag tvättid till 18 men annars blir det nog bara lungt, blir väl att man går en promenad i solen senare =)..
Jag vakna rätt tidigt idag så vid nio tog jag på mej och gick ner te ICA och handla frukost för det e tomt i mitt kylskåp nu igen :/ en lite skön morgon promenad blev det ju i alla fall =) så nu har jag precis käkat och ska nu sätta mej och söka lite kurser te universitetet e tänkt =)..

Igår va det en underbar dag, kl 10 kom syrran typ så jag åkte ner te stan och mötte henne där vi satte oss och käka frukost vid wayne´s på torget i solen helt UNDERBART ( tycker nog våren är den finaste årstiden ) satt där en timme och götta oss i solen sen gick vi mot norrstrand till butiken där syrran lagt undan sin brudklänning så hon testa den igen och prova me slöja och skor till så att allt stämde, det skulle bara sys in lite vid bysten annars var den perfekt och den e sagolikt vacker =) Efter det gick vi in mot stan igen och då va kl såpass mkt att det va dags för lunch så då gick vi och åt på MaChe jätte mysigt ställe, åt Kycklig foccatia båda två :).. Efter maten gick vi hem te Eriks lya så syrran fick se Blanco =) va inte där så länge utan gick in te stan igen och kolla i lite affärer och jag fick mej nya pumps te bröllopet =) ett par vita enkla från wildflower va inte alls dyra heller så det va super, gött att ha det gjort.. vid 5 typ så gick vi och köpte glass och satte oss vid pråmen i solen =) och kl 18.30 åkte Syrran me tåget te Göteborg och jag åkte hem..


det vi käka på maChe =)


Syrran

Ni får ha en underbar dag i solen =)
puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0