100423

Hej hej

Nu va det ett bra tag sen jag uppdatera här. sorry för de.. det har hänt en hel del sen sist i alla fall, jag har självklart umgåts me min pojkvän så mkt som möjligt, vart på bio, börjat jobba på restaurang kasernhöjden, vart te Göteborg, åkt motorcykel mm..

orkar inte dra allt detaljerat va jag gjort men detta e kortfattat va jag har gjort dessa dagarna :P.. Idag ska jag faktiskt åka hem te skogen och hälsa på va ett tag sen man va hemhemma nu igen så det ska bli trevligt :) måste bla prova min tärnklänning igen sen e det Edsmarknan imorn och dit ska jag om Erik kommer upp och det hoppas jag annars måste jag tillbringa min dag på skogsby vikket jag inte e sugen på alls :/ om Erik kommer så blir det även fotboll och grillning i långed =D och sen på söndan åker jag hem te karlstad igen :)..


den här motorcykeln va Erik, jag och Ronny ner te göteborg och hämta i måndags :)

Säger det igen men jag SKA försöka bli bättre på att blogga det e bara det att man har inte den lusten längre, skriv gärna komentarer så kanske det blir bättre =)

Pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0