haft besök...

... idag av mor,far och syrran =)
kl 11 i morse va jag ut te IKEA och mötte upp dem sen gick vi där i ett par timmar, åt självklar oxå :) blev en massa grejjer och framför allt te bröllopet självklart.. efter det så åkte vi in te stan och leta kläder te mor och far te bröllopet och mamma hitta sej en fin klänning me kavaj till och pappa fick sej en helt ny kostym me matchande färger på slips och näsduk te mammas klänning, de blir sååå himla fina.  det tog ju en stund där så vi hann inte me så mkt mer, åkte te norrstrand så syrran fick provat sin brudklänning igen så hon fick me den hem nu. åt pizza på vedugnen och sen tog vi sista timmen i stan :) jag fick en för tidig födelsedags present av mor och far =D två par jeans diesel och R-star jätte snygga och jag va verkligen i behov av nya jeans så det va jätte bra ;).. sen åkte de hem och jag gick hem te Erik men där fick man inte mkt te svar :/ svara varken på mobil eller när man ringde på dörren så det va bara att traska hemmåt :(.. det visade sej att han hade sutte och spelat och inte hört när jag ring på dörren och han hade haft ljudlöst på mobilen hmm.. nu e han på jobbet så fick inte se han idag =( saknar min Erik <3



imorn ska jag jobba faktiskt =) och samma på fredag på kasernhöjden.. sen har jag en del andra saker som måste fixas inför helgen :P... puuuhhh, ska bli roligt samtidigt som jag längtar tills det e över HAHA...

Nu ska jag nog förbereda mej för natten, ska ju jobba imorn och jag e helt slut efter att ha gått i affärer hela dan..

Natti natti puss // mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh låter som en hel mysig dag!! Men du får ju ta och skaffa dig en nyckel till Eriks lägenhet ;)

2010-04-29 @ 15:39:26
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0