Unnderbart vårväder =)

Hej hej

det är sååå himla gött väder ute idag =) Solen skiner och klarblå himmel det e nog minst 20 grader i solväggen UNDERBART hoppas det kommer va sånt här gött väder hela veckan..

Idag tog vi en låång sov morron =) ja va te Ica och handla frukost typ vid två hehe :P sen vi fyra tiden så åkte vi ut te forshaga och hälsa på en kompis te Erik =) där va det fullrulle me folk och djur hehe bla papegojorna som gick runt och klättra på allt och alla hehe rätt charmiga tycker jag men Erik tyckte inte om dem :P..
satt där en stund och götta oss i solen sen körde Erik hem mej för då skulle han vidare ut te en kompis och hjälpa han me en grej så nu passar jag på att käka lite mat, han skulle käka där sa han, sen kommer han hit så fort han e klar hur långt tid nu det tar det vet jag inte :/.. jag ska inte göra så värst mkt nu i alla fall se om det finns nån tvättid kanske sen får jag nog gå ut och njuta lite av solen innan den går ner =)  


Två sånna här skönheter spatsera runt på gården =)

Imorn kommer Syrran hit =) hon ska prova brudklänningen igen sen ska hon väl även inhandla slöja och skor o så, så blir en tur på stan imorn mkt trevligt hoppas det e så här fint imorn me så vi kan sitta på uteserveringen och ta en glass eller nått HÄRLIGT..

Puss//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0