10 aug

hej hej =)

nu va det ett tag sen igen :P ursäkta men bloggen e inte som det va förut eller ska man säga jag hehe orkar helt enkelt inte skriva varje dag..

men lite sammanfattning om vad som hänt (vilket inte e jätte mkt) jag har slutat jobba på scorett, vart hemma i älskade torrskog under helgen me nära o kära =) .. va torrskogdagen på lördag så då va man vid bygdegårn hela dagen =) sen när folket drog vi fyra fem så stanna vi (camilla o co) kvar o grilla och gubbarna basta :P.. va jätte trevligt och kvällen va ju jätte fin =) söndagen tog man det bara lungt låg på alltan o slöa typ sen va mormor o morfar hem o käka =) Längtar redan tillbaka o det blir nog att man drar hemhem redan tehelgen =) i hope so ...
kom hit te karlstad i söndags kväll o då va man tillbaks te vardagen o verkligheten :(

idag har jag mest tatt det lungt kollat på när Erik spelat cs hehe o sen kollat på film sen har man tvättat, lagat mat o jag har faktsikt fixat me csn nu ÄNTLIGEN så jag får studiemedel =) snart e det v 35  nervi :S...

Erik har somnat så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på om jag ska gå ut en sväng kanske det regnar ju inte i alla fall hehe :P sen e glassmonstret (jag) sugen på glass hehe :P.



pussar//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0