1:a Augusti

Hej

Det går några dagar innan jag skriver men nu har jag haft fullt upp me jobb i några dagar o jag har vart helt slut när jag kommit hem så har inte orkat blogga, imorn e jag äntligen ledig efter 6 dagars pass :P...

Hela denna helgen har jag jobbat, igår va jag på bergvik hela dagen och idag har jag vart på duvan o jobbat det har vart jätte lungt så det har gått rätt segt men nu e det över ;).. Syrran o hennes man har vart här hela helgen oxå de har hållt på o grejjat i lägenheten för den ska säljas nu, lite väl snabbt tycker jag men de gör ju somde vill det e deras lägenhet, jag va där en sväng igår efter jag slutat och hjälpte till me att rensa och lite så. de åkte hem idag eftermiddag så nu e det nog som nytt i lägenheten hehe blir nog att man tar en tur dit i morn o kikar =) så nu e den klar för visning och fotografering.
denna eftermiddan har vart väldigt lugn, grejjat lite på datorn måste fixa studie lån o sen kolla upp vikka böcker en ska ha,usch jag börjar bli nervös det e ju bara 4 veckor kvar sen börjar man plugga hur ska det gå hur ska jag hinna och hur ska jag hitta framförallt hehe herregud jaja.. sen har jag lekt me katterna o tittat på tv, skanog snart lägga mig i ett bad tror jag =) ..



sååå himla goo <3


bye bye // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0