2 december

hello =D

hoppas allt e bra med er, me mej e det fint allt e som vanligt... idag har man vart på ett seminarium i skolan det gick jätte bra och den boken som vi hade seminariet på borde faktiskt alla läsa den heter välkommen till paradiset och skriven av jennie dielemans. om ni vill ha nått att läsa så LÄS DEN även om det inte e nån deckare eller nått så e den sjukt intressant och jag kan nog nästan lova att man får en helt annan syn på turismen och speciellt massturismen det e vidrigt och hemskt egentligen ...

jag borde plugga till tentan nu det e mindre än en vecka kvar :/ usch och fy kommer inte klara den tror jag det e så sjukt mkt som ska tentas av och jag har inte ens hunnit läst allt men jag ska väl kolla igenom föreläsningarna det man antecknat sen på måndag ska vi sitte några och prata lite mer om allt inför tentan.
så jag får kanske göra det idag men först ska jag nog ta mej en liten lur så jag blir pigg i huvve ;)



på min vän maddes blogg så har hon lagt upp en ganska rolig lista om vad man ska skriva om varje dag i 30 dagar i bloggen =) så jag tänkte låna den och försöka jag me =)
så här ser den listan ut:

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här
saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

får se om jag börjar idag eller om jag gör det imorgon =)

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0