blöt snö

go morgon =)

fyy vikket väder vi har, det regna i morse men nu har det gått över till blötsnö plus att det typ blåser storm :/ inte alls kul =( föreläsningen idag är inställd, inte alls ovanligt han hon ställer in trist men det e väl kanske lite skönt för då slipper man ut i detta vädret men jag måste faktisk ut ändå. ska köpa frimärken och posta lite kort sen ska jag köpa strumbyxer te jul hehe :P...
jag väntar ett tag te och ser och det ger sig lite innan jag drar ut..

jag hoppas det inte blir för dåligt på vägarna så mor o far inte kan komma upp på lördag VILL HEM men det såg ut som det skulle vara sånt här väder idag bara sen skulle det bli kallt och klart igen tror jag så jag håller tummarna.

det här e en sån dag som man skulle vilja ha en bra bok att läsa hehe kanske ska kika in på bokhandeln när jag e nere i stan :P..

så här tycker jag alla killar ska tycka om sina flickvänner <3



;)

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0