dag 16

min första riktiga kyss

ja jag kan ju säga som så att samma som att jag va sen me mitt första förhållande så va jag oxå sen med min första riktiga kyss inte lika sent men jag gick i 8:an och jag kommer så väl ihåg det, det var på decibel i bengtsfors uppe i parken. det hade börjat en ny kille på skolan och man blev väl lite intresserad hehe sen va han på decibel vikket jag me var då, det va nog inte riktigt meningen att det skulle hända med det hände mitt första hångel haha :P en kompis till mig kom och va skit glad för hon hade blitt ihop me en kille och i samma veva som hon stod och hoppa och va överlycklig där med mej så kom denna killen bakom oss och sara som hon hette putta in mig i honom och det blev som det blev haha sen stod vi där en stund och det roliga va att både jag och han hade tandställning men det gick fint hehe :P.. det är oxå ett minne som man nog aldrig komer glömma...
CRAZY NIGHT

jag vet inte varför jag vart sen me sånna grejjer, kan det bero på att jag e uppväxt i skogen där det inte fanns speciellt många snygga killar haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0