dag 17

mitt favorit minne

shit va svårt :/ jag har många minnen men ett minne som jag aldrig kommer glömma är när jag, nettan och Linda åkte till cypern och det är oxå ett favvo minne, för det va så himla kul och det va första gången jag va utomlands på riktigt och det var oxå första gången jag flög flypplan :D så det e ju ett minne för livet absolut.. man har ju minnen från alla sånna resor man gjort även om det vart korta resor som till sthlm el köpenhamn så e ju det oxå ett minne man aldrig kommer glömma för det har vart super och jätte roligt.. Men cypern måste jag nog säga som ett favvo minnedet va nått speciellt såå sjukt roligt och allt gick så lätt och bra me resan =D SUPER DUPER BRA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0