dag 20

denna månaden

December är en mysig månad =) Vi har ju haft mer eller mindre snö hela månaden och det tycker jag bara e helt underbart för det ska ju va snö i december och man ska få lite julkänsla, tycker det e mysigt me snö dock kan det va lite jobbigt att det har vart så kallt brrrr.. idag har vi haft minus 20 grader liksom svina kallt ju :/ usch usch men det e ju bättre än att det e plus grader förståss ;)..
Månaden i sig har väl vart mkt skola, hade ju exempelvis tenta denna månaden så det har vart en del plugg, har vart mesta delen i karlstad. sen har jag ju flyttat nu denna månaden hem igen men i jan ska jag ju fltta in i min nya lägenhet =D
handlat julklappar och sånt, Lollo var ju uppe en dag i decmber oxå =) så det har väl inte hänt så mkt mer än vanligt liksom hehe..
Nu är jag ju hemma i skogen och snart är det JUL kommer bli jätte mysigt,vi firar hemma i år och kusinerna och mormor o morfar kommer hit =D


tjockis findus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0