dag 25

En Första

ja vad ska man ta, första gången jag körde bil själv el första gången jag flög hehe kan ta båda ;)

Första gången jag satte mig i en bil och skulle övningköra med mamma hihi jag kände mig så sjukt liten där bakom ratten och jag våga knappt röra pedalerna och när bilen börja rulla tvär bromsa man typ :P.. körde man i 60 tyckte man att det gick skit fort haha :P.. första gången jag satt själv i en bil och körde var på halkbana =) det va hur skönt som helst (lite pirrigt) men skönt framförallt ingen som satt bredvid och sa hur jag skulle göra mm :P.. sen första gången jag körde själv efter jag hade fått körkort så åkte jag te mormor o morfar, älskar att sjunga när jag är själv och kör och just det gjorde jag ju första gången jag körde själv med och det gör jag ju fortfarande hehe ;)..

Första gången jag flög var förra året 2009 i september, åkte till cypern och ja det va lite nervöst, först när man skulle checka in väskorna och sen när man skulle igenom den där magnetgrejjen hehe haha va som ett barn :P.. sen när jag satte mig i planet fick sitta mellan nettan och linda och jag höll båda i händerna när vi lyfte hehe men det var en härlig känsla och det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara hihi nöjd över att jag inte flippa ur :P..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0