dag 4

vad jag har ätit idag??

frukost så blev det en prickekorv macka och mjölk och en smultron barry yoghurt =)

mellan mål jaa jag vet inteom man kan kalla det mellan mål men vi fick en stor påse me godis av mamma o pappa igår så det har jag sutte och vräkt i mej en massa faktiskt :/

lunch så blev det en findus färdigrätt faktiskt :/ skäms lite men det va det som fanns till hands och jag hade ingen lust att ställa mig o laga mat, men gott var det ju det var lövbit me örtsmör och potatis o brunsås =)


sen
ännu mera godis =)

Nu snart så ska jag nog ta mig en macka eller två det blir nog ingen middag idag tror jag..

mina dagar me mat brukar inte se ut sånna här jag brukar äta mycket bättre och mat som jag lagar själv men idag har det vart en konstig dag kanske för att det e söndag :/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0