dag 5

vad är kärlek?

ja vad e det ;) man kan uppleva kärlek på många olika sätt tror jag, man får en viss kärlek från familjen och vännerna och en viss kärlek från ens djur och en viss kärlek från pojkvän/flickvän..

jag som älskar djur och då speciellt katter kan verkligen känna när jag får kärlek från dem, som till exempel när man är ledsen ochdem kommer och lägger sig i knät eller ska kela då de dunkar huvudet mot en tex hehe det är kärlek man känner en upp skattning från djuren att de verkligen tycker om en =)

kärlek från en pojkvän/flickvän är ju den bästa kärleken <3 när man är lyclig med en person och man har städigt ett pirr i magen så fort man ser varandra eller när man rör varandra.. man blir uppskattad och omtyckt på ett alldeles undrbart sätt. man kan prata om allt me varandra och man ska känna sig trygg me varandra och kramar tycker jag är kärlek om nått =) älskar kramar hehe ...

det e underbart med kärlek <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0