dag 6

Min dag..

ja detta har vart en upp och ner dag verkligen :/.. kl 07 imorse ville Erik ut och gå så då fick man gå upp och klä på sig och ge sig ut i kylan.. gick kanske en timme eller nått sen va vi inne på ett bageri och käka fulle och prata en massa massa hmm....

när vi kom hem igen så var det inte så långt kvar tills jag skulle till uni så gjorde mig i ordning och åkte dit så jag va där vid 11, där träffa jag Simone och Mariana så vi satt och plugga till tentan som är imorn och sen satt vi och prata om allt möjligt oxå hehe sköna tjejer så det va riktigt trevligt =)

åkte hem typ kl 15, hade glömt fått me mej nyckeln så när jag kom hem och skulle in i lägenheten så kom jag inte in :/ Erik svara inte på mobilen eller hörde mig när jag ringde på och kancka tusen gånger men jag viste ju att han va hemma.. blev ganska sur och efter typ en timme gav jag upp och gick hem till simone, där fick jag mat hehe sen satt vi och tjöta lite och kolla på tv tills Erik ringde då gick jag hem, han hade sovit och haft på ljudlöst =(...

Va inte så längesen jag kom hem så nu sitter jag här och försöker få upp värmen e svina kallt ute

ganska märklig dag måste jag säga, det blir nog inte mer denna dagen än att jag ska plugga lite mer te tentan.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0