dag 8

ett ögonblick

man har nog upplevt en massa olika ögonblick i livet men man kommer nog inte ihåg alla, nu när jag tänker efter så kommer jag ihåg ett ögonblick. Efter att jag hade flyttat upp till karlstad så börja jag träna ganska hårt eller ja inte jätte hårt men det gav ju absolut resultat och jag e så fruktansvärt glad nu att jag gick ner såpass mkt och tog hand om mej själv behövde verkligen det. det ögonblicket jag minns från den tiden efter att jag hade tränat en del var när jag skulle dra åt skärpet på ett par byxer och det hålet jag bruka andvända kunde jag dra förbi tre steg =D hehe då fick man en wow känsla för man såg inte så jätte mkt på sig själv under tiden man träna att man gick ner men det märktes ju verkligen då hehe..

nu e jag dess värre inta lika duktig på att träna hehe men jag försöker i alla fall hålla vikten.. man fick ju en kämpar glöd när man såg resultat och det va ju skit roligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0