Dan före dan före doppardan

Go morgon =D

det e underbart att vakna upp hemma, och imorse va mamma uppe tidigt och baka bröd så det lukta ljuvligt nerifrån köket hehe..

Idag skulle jag och Pappa ut i skogen nu på förmiddan och hämta gran men det är minus 23 grader ute så det är nog bäst att hålla sig inne tills det blir lite varmare ute om det nu blir det..
jag ska i alla fall ut i halka senare för ska på astmakontroll i bengtsfors, sen får vi se om jag kanske ska träffa Madde en stund jag hoppas det, skulle va så trevligt =)

igår så åkte jag från Karlstad redan kl 12 så va hemma redan kl 14 typ så det va gött att va hemma tidigt men jag gjorde väl inte så mkt ändå va rätt trött och satt mest me datorn hehe :P.. det e ju sååå himla skönt att man kan sitta me datorn hemma i skogen utan att behöva tänka på tiden att man inte ska sitta för länge för att telen gick på samma så satt man på internet kunde ingen ringa hit eller vi kunde inte ringa nån stans hehe.. plus att det går skit fort nu e underbart och att det e trådlöst e ännu bättre så jag kan sitta med min bärbara var som helst ;).. 

ni får ha en fin 22 december =) 
kram//mika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0