Håbol tur

Idag så har jag vart hemma hos Lollo i håbol =) jag åkte hemifrån vid 10 typ och det tog fasen en timme dit :/ jag körde väldigt sakta men va fan ishalka typ hela vägen usch =(.. men jag kom fram till slut i alla fall.. blev en rundtur i huset sen satt vi och prata jätte länge och drack varm oboy =) sen va vi ute och gick en runda i håbol hehe blev en snabb tur e ju inte så stort men kallt va det usch...
åkte därifrån typ halv 5 så det blev en hel dag =) har haft en jätte trevlig dag med Louise.



Imorn så ska jag till Bengtsfors och träffa Madde =D ska bli jätte roligt då det va ett tag sen vi såg varann. ska ses redan kl 11 imorn så det får nog bli en frulle på kickis hehe ;)..

Kram//Mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Frulle på kickis är självklart :)

2010-12-29 @ 22:45:11
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0