Julafton

GOD JUL alla läsare =)

julaftons morronen börja med att jag vakna ca kl 8.30 då satte jag mig faktiskt och läste lite i en bok te skolan, sen hade ju tomten vart hos mig inatt hihi så det låg tre små klappar i strumpan bredvid sängen =) jag fick en temos, en almenacka för 2011 och en mascara..
sen blev det frukost och mamma håller på me julmaten för fullt och har gjort hela morronen =D det luktar såå gott, jag har gjort mig i ordning nu och snart ska jag hämta mormor o morfar, för sen kl 15 så kommer kusinerna + respektiva och morbror me fru hit =D
julafton firas här hemma iår som jag kanske nämt tidigare men det ska bli jätte mysigt sen är det ganska gött att inte behöva flytta på sig hehe :P.. sen blir det mat och paketöppning kvällen lång hehe...

det är superfint väder ute, perfekt julstämning nu..

Ni får ha en jätte bra dag allihopa, hoppas julen blir lika mysig som ni tänkt er om inte ännu mysigare hehe :P



GOD JUL igen
Kramar Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0