Juldagen

Det blev ingen jolotta idag :/ det blev sent igår och alla va super trött imorse så orka inte gå upp, annars e det ju väldigt mysigt på julottan så lite synd kanske att vi missa det..

Dagen igår vá väldigt lyckad =) alla kom typ vid tre och då käka vi en massa massa julmat sen blev det risalamalta efter det senare på kväll blev det kaffe och tårta hehe, man åt ju typ hela dan men det hör väl julen till hehe...
sen va det ju paket öppning jag fick sista boken i twilight serien =D undrar bara när jag ska få tid och läsa den för nu måste jag nog fukusera mig på skolan hehe :P..
de drog väl hem typ vid 11 tiden igår kväll.

Idag blir det mer firande och mer paketöppning för Syrran och Patrik kommer hit idag eftersom de fira hos patriks föräldrar igår.. så det ska bli kul och jag ser fram imot mor o fars miner när de öppnar paketen från oss hihi =D
sen blir det ju mer julmat idag =D

ja tog ju inga kort igår när alla va här :/ det kom jag på när alla åkte typ att jag skulle ha gjort men men...

GOD FORTSÄTTNING

kram Mika


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh! Nu blir jag ju supernyfiken på vadf ni ska ge Göthe och Anette! :D

2010-12-25 @ 12:04:16
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0