Känns som Lördag

Go morgon =)

tycker det känns som det e lördag idag hehe :P kanske e för att jag redan tatt helg och sen är ju tentan över så man slipper det beskymret ;)..

Tentan gick faktiskt ganska bra tror jag igår jag kunde svara på allt i alla fall och jag tyckte jag fick me en hel del så jag hoppas hoppas verkligen nu att jag får godkänt skulle vara såå skönt om man slapp göra omtenta,men man vet ju aldrig. e ju dags att fukusera på kurs tre nu =)...
jag satt och skrev typ i 2 1/2 timme :P fan fick kramp i handen hehe men jag satt ju inte så länge ändå..

först blev det att handla käk innan man åkte hem sen gjorde jag en jätte god pasta rätt me kyckling mums mums :P sen så satte faktiskt jag och Erik igång me och få bort alla tepeter i sovrummet, hade en ångmaskin typ så det va jätte lätt att få bort =) kände mig riktigt duktig gjorde typ två väggar helt själv =).. vi får se om det blir nått mer idag nu ska det spacklas och slipas..

annars idag så ska jag ner te stan en sväng, ska hämta ut ett paket på stadium sen ska jag te bibblan och leta efter några böcker till nästa kurs =)

vad ska ni göra denna (lördagen) torsdan =)??

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0