lördags Morgon 4 december

go morgon =)

helgen är här =D jag klev ur sängen lite före kl 10 idag sen va det bara att ge sig ut i kylan och till ica för att inhandla frukost, va tomt i kylskåpet och min mage kurra som aldrig förr haha :P.. så nu sitter jag och äter halft lyx frukost me yoghurt, prickekorv mackor och juice =) jag köpte fyra st julkort på ica men när jag kom hem fick jag ju se att jag inte hade fått me mej de hem :( men jag ringde ner dit och de låg kvar så ska hämta dem lite senare  :) jag orkar inte gå nu direkt när jag typ nyss  komme därifrån..

Mamma ringde nu på morgon kvisten oxå och hon och Pappa kanske kommer hit till karlstad idag =D de skulle först ner på julmarknaden nu på gamelgården sen skulle de se om de skulle åka hit bara det inte blev för sent det e ju bara öppet te 4 idag i stan... jag hoppas de kommer skulle va skojsigt och julklappar behöver inhandlas det e ju så mkt roligare att gå me nån än att gå själv..

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0