lucia kröning

hej hej

sööndag idag :/ imorn e det dags för skola igen och då börjar vi på en ny kurs spännande =) går i skolan heela veckan sen på torsdag ska jag kolla lägenhet så denna veckan kommer det att finnas mkt att göra :P..

idag blir det lite julshopping =) vet inte riktigt än om det blir bergvik eller om det blir stan men det ger sig jag har alla fall gjort mig i ordning så ska snart ge mig ut.. det e ju inte alls långt kvar nu det e ju faktiskt 3:e advent idag hehe helt sjukt va fort det går.. jag har kvar att köpa till mamma och pappa, syrran tror jag nog att jag e klar med och just det sandra ska jag köpa nån ting till oxå =) hoppas jag hittar nån ting idag i alla fall...

idag är det oxå lucia kröning på torget kan ju va lite roligt att se men jag har inte riktigt koll på vilken tid det var men jag tror det är i eftermiddag får kolla upp detta =)
imorn e det ju lucia men det e väl för att det e söndag och de flesta e lediga som det e kröning idag..



ni får ha en fin söndag
//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0