Måndag 6 dec

hellu

En ny vecka har intagit =) denna helgen har vart rolig eftersom mamma o pappa kom hit men den har oxå vart piss pågrund av nått annat som jag inte vill ta upp :(...

Måndag i dag i alla fall och jag va uppe hyffsat tidigt för skulle iväg till uni och plugga men då fick jag mess av mariana som hade fått ont i en visdomstand så då kunde inte hon komma så jag och charlotte bestämde då istället att träffas hemma hos henne och plugga men hon kunde inte förrän kl 13 för hon hade en hemma hos sig nu som inte skulle gå förrän då..
jag har vart ner te stan nu då istället och fick lämnat in min klocka som gick sönder i lördags eller bandet gick av så de skulle beställa hem ett nytt =) min fina dyra klocka hehe...

sitter och väntar ut tiden nu så jag kan gå men det e ju lite mer än en timme kvar :/ får väl kanske försöka plugga lite själv..

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0