Måndag

hej hej

just nu sitter jag och skriver på Ems dator =) jag är ju hemma hos henne och bob nu över natten sen imorn efter skolan så åker jag hem till Torrskog igen :)...

va uppe kl 5 i morse sen fick man åka typ innan kl 6 hemifrån så gick bussen från årjäng 06.40 så jag borde va trött nu hehe det börjar komma trött het men ska vänta tills em och bob kommer hem innan jag lägger mig.. hade föreläsning 09.15-10 och sen hade vi seminarium 10.15-12.. sen satt jag kvar en stund på skolan innan jag gick hit.. kom hit och sen typ vid tre så drog em och bob och jobba så då satte jag mej och läste klart rapporten tills imorn och sen kl 18.30 så åkte jag ner till stan och mötte upp charlotte sen gick vi till kvarberget =D kolla nämligen på en lägenhet där, hon som bodde där va super trevlig och kille som ägde lägenheten va oxå jätte snäll =) och det roliga är att den är MIN snart ska bara skrivas på kontrakt och sånt sen flyttar jag in i mitten på jan =D sååå himla glad och det va en fin lägenhet helt okey tror jag kommer trivas där sen va det bra hyra och det va ju inte mer än typ 10 min gång väg till stan så det va super bra =D

nu ska jag nog sätta mig framför tv en stund och gosa lite me katterna tills de kommer hem =)

natti natti// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0