vill vill vill..

.. ha jullov :P vill bara hem och fira julen me familj och vänner i lugn och ro och för hoppningsvis inget jobbigt som hänger på min axlar LÄNGTAR har två dagar kvar nu i skolan innan det blir hem på riktigt och inta julledigheten ;) jag ska ju hem på lördag, då mamma o pappa kommer hit och hämtar mig och mina grejjer =D sen blir det upp på måndag igen och då ska jag sova hos Emelie natten mellan mån och tis innan det e dags för hemfärd igen.

idag har jag vart på uni i morse va ett tidigt seminarie redan kl 9 men det gick jag sover dessvärre inte så bra nu så det gjorde inte så jätte mkt att det va tidigt va ändå vaken..
sen gick jag en stund me simone på stan innan hon skulle hem till töcksfors innan jag gick hem.. '

Längtar oerhört myckt till imorn nu =) vill bara att kvällen och natten går fort så mamma o pappa komer hit och jag kan åka hem ...

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0