blog Award

Hej hej =)

fick en blogaward av min kära Elin :) tack så hemskt mycket <3

så här lyder nomeneringen som jag fick av henne: "Skriver om allt, alla dagar, alla tider! En bloggare i alla väder och kläder!" =)

Den som har fått en award ska:
1). kopiera in awarden på sin blogg.
2). länka till personen som gett dig awarden.
3). berätta 8 intressanta fakta om dig själv.
4). välj ut 3 andra bloggar du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och
skriv en kommentar att de har en Award att hämta.

1. jag älskar mjölk =)

2. jag älskar katter, bästa husdjuret som finns tycker jag..

3. kan gå moonwalk :P som michael jackson.

4. är ganska värdelös när det gäller tekniska prylar.

5. tycker älgkött är det bästa köttet som finns :)

6. ska snart flytta te norge me Erik och jessie =D

7. tycker clowner e läskiga.  

8. tycker singstar e sjukt roligt :P..

mina 3 personer jag skickar min blogaward till är:

Madde: min underabara kompis i götet :) en mkt trevlig o rolig blogg att följa där hon skriver diverse saker som händer i hennes vardag me skola o familj..
Emelie: sötaste Em :) har alltid nya roliga saker som hon skriver om i sin blogg :).. har oftast ett leende på läpparna när man läser den..
Maria: skolkamrat, många fina bilder och fina o bra texter :)


söta Elin :) saknar dej så..


Kommentarer
Postat av: Em

fixat :D



tack så mkt :P

2010-02-23 @ 08:03:23
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Elin Pelin Fis Fjärt

Åh, gumman, jag saknar dig med! <3

2010-02-23 @ 21:42:18
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0