Glad =)

Go kväll :)

jag är sååå lycklig och glad just nu, jag har nog träffat världens goaste och snällaste Erik <3 han gör mej til den lyckligaste personen på jorden när vi tillbringar tid tillsammans. saknar han grymt mkt varje minut han e ifrån mej..


Min dag idag har jag tillbringat mest me jessie, sov ju över där sen på dagen gjorde vi väl inte så mkt satt vid tv och framför datorn och sen vi 14 typ så gick jag ner te stan och mötte Lollo så vi satt och tjöta en stund =) sen vid halv 5 mötte jag jessika igen, hon kom ner te stan så då käka jag på waynes sen kika vi lite i affärer innan jag drog hem te Erik :) blev inte där så länge utan åkte hem och duscha och så sen kom Erik till mej vid halv 9 typ innan han börja jobba och nu har han åkt :(.. saknar han redan..

tänkte lägga upp en video som jag vet många andra bloggare oxå lagt upp men tycker den e så fin och bra att den kan höras flera gånger :)  

 


Imorn ska jag ha sov morron har jag bestämt hihi sen upp och städa lite innan Erik vaknar då vi ska åka på en liten tur ;).. sen kl 18 ska jag te Em på smyckesparty =) blir nog trevligt. sen får vi se vart kvällen leder... 

Snart e det Helg =D 

pussar// mika 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0