Harrys

Hej

Nu e jag hemma från en heldag på stan me jessi :).. eller ja jag gick ner vid 13 typ men sen dess har vi gått runt och strosat i olika affärer och det blev faktiskt två par byxer och ett mönster te min tränklänning :) mkt mkt nöjd me mina inköp.. va även inne och prata me Helen en stund :) och jag e så glad för hennes skull hihi... Nu har jag nyss åte och snart ska jag försöka hitta nått att ha på mej ikväll för då blir det HARRYS =) kul kul, jessie kom me den smarta iden och varför inte man sitter ju bara här framför datorn och tv och ugglar annars sen e det ju mkt folk i stan för rallyt så jag tror det kan bli riktigt roligt.. Helen fråga mej dock om jag ville hänga me och kolla på rallyt vid travbana och visst det hade va jäkligt roligt men å andra sidan e det väldigt kallt ute sen 150 kr i inträde tryter i min plånbok så då e det bättre att gå in på harrys gratis och sätta sej en stund :P..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0