Hjälp :O

Go morron

Shit vikken kväll det blev igår ;P va först te Jessie där vi gjorde oss i ordning sen började drickas ganska mkt :/ hade en hel del kvar som vi köpte på båten och det tog ju slut, vi tänkte att vi skulle dricka mkt hemma så vi slapp köpa nåt på Harrys :) va ganska packad när vi gick in te stan men man tog sej in i allafall hehe och det första vi gör är att vi stöter på två norskar haha syns det att vi ska flytta te norge elle :P.. de va i alla fall jätte trevliga och va me oss hela kvällen och rika norskar har ingen gräns när det gäller pengar typ så det köptes drinkar och snapsar hej vilt.. herregud säger jag bara va full jag blev och jag mådde såååå dåligt resten ska jag nog inte säga men att vakna upp te det som hände elle hade hänt har aldrig hänt mej förut och fy fasen vikken ångest men men skit samma jag älskar mitt liv ändå det va ju jättekul igår om man bort ser från sent i natt och morronen :P... 

Jessie tog lite kort så ska se om jag kan sno hennes och lägga upp här :P..

jag har ganska nyss precis börjat vakna till lite men huvvet e fortfarande jätte tungt och man får inte göra för snabba rörelser för då snurrar allt hihi.. ska i alla fall snart ta mej en promenad ner te stan och möta Jessie så jag får mina grejjer sen måste jag städa städa städa för ikväll kommer antagligen mor och far hit :)..

puss // mika

Kommentarer
Postat av: Em

lät som en vild kväll :P

2010-02-12 @ 10:48:31
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0