i lööve oslo <3

Hellu =)

Nu e man hemma efter en HEL dag i norge typ, dagen började dock inte så bra,jag försov mej en timme så blev lite smått stressit men det löste sej Erik gillar mej ändå ;).. sen vidare te Arvika dr vi hämta upp Suss,på vägen dit va det en olycka så fick stå i bilkö i nästan en timme :/.. men Efter Arvika styrde vi mot Oslo fast det blev ju självklart lite krångel där me va vägar som va avstängda och Gps visade ganska galet hihi men roligt hade vi i alla fall :P.. Va in i Lilleström först och kika och sökte jobb på en barnehage men det gav väl inte så jätte god chanser på jobb men men.. sen Oslo där vi först käkade på Peppes pizza ASSS DYRT fy fan gissa vad en pizza kosta????  250 kr men då räckte den ju tetvå personer men det fick bli två sånna så ja det blev ganska så dyrt men man lever bara en gång och pizzan där va verkligen underbart gudomlig god.  kunde inte stå kvar så länge på parkeringen ( ni ka ju gissa varför) så hann inte gå i några affären, så det blev koll på en lägenhet sist och jag e helt KÄR fyy fasen va fin och vikken underbar utsikt så det e verkligen mkt mkt troligt att det blir den bara jag och jessie fixar jobb nu då men vi ska kämpa in i det sista vill verkligen dit trivdes verkligenoch jag tror jag gillar norskar de e såå trevliga =)..
Vägen hem va dock lite seg alla va typ jätte trötta så vi fick kaffe hos suss i Arvika innan det bar hem te Karlstad.

ska nog inte göra så specielt mkt nu utan det blir nog snart sängen för mej imorn e en ny dag :)..

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0