lycklig =)

Hellu :)

allt bra med er?? me mej e det bara bra hihi <3

idag har jag vart hos Jessie hele dan, va först ner te Bibblan i morse och skrev ut några papper på biljetterna vi hade te oslo, va tänkt att vi skulle te arbetsförmedlingen idag men det blev inte så.. vi har i alla fall försökt att kollat några lägenheter och även sökt så vi får väl se, det går lite trögt just nu på den fronten men jag hoppas det löser sej snart :).. gick väl hem typ vid fyra och sen dess har jag vikt tvätt och dammsugit och plockat lite :) ikväll kommer nämligen en speciell person <3
ska ut och gå me jessie först sen blir det myspys framför en bra film :) längtar..

puss // mika




Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha önskar jag med :))

2010-02-17 @ 21:44:13
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0