underbara sol =)

Go morgon

idag e det underbart väder ute =) HÄRLIGT säg att det smällter bort lite snö då tack :P.. det får nog bli en promenad ner te stan sen..
har nästan nyss komme upp och äte frukost och snart ska jag diska innan jag hoppar in i duschen. kl 14 ska jag möte jessie vid arbetsförmedlingen så ska vi ha möte me Anna som har hand om norge :) se om vi kan komma nått längre, ska även prata me henne om hur det e me truckkort :P de kunde antagligen hjälpa en med det om man ska jobba med de hehe.. skulle va häftigt... Efter arbetsförmedlingen blir det väl att jag följer me Jessie hem en stund innan jag ska träffa min Erik <3

underbart :) tänk att va i fjällen nu
detta e sandra och syrran

Igår va jag te jessika och suss på morronen hemma hos jessie, satt mest och tjöta och kolla igenom några papper om norge.. va till arbetsflrmedlingen vid 15 och boka tid me en arbetsförmedlare sen gick jessie te sitt jobb och jag gick te Erik :) blev en lugn och mysig eftermiddag =) åkte hem när han börja jobba vid 22 typ..

Disken väntar nu ja :P.. ni får ha en underbar dag i solen :)
puss// mika


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv, Hej Hej. jo tack det är bara fint, med dig då? Aha spännade ska anta utmaningen senare ikväll ;)

2010-02-24 @ 16:56:42
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0