1 1/2 timmes promenad

Hej

Har nyss komme in från kylan ha vart ute och gått en låång promenad i det fina men kalla vädret hehe :P.. va underbart skönt och det e speciellt skönt nu när man e inne i värmen igen hehe.. förut idag så har jag städat hela lägenheten och plockat bort julen så nu e det sååå fint här och det e gött att ha fått bort julgrejjerna faktiskt :).. nu vill jag bara ha vår och sommar snart :D..

Fick ett brev förut me massa rabatt kuponger i :D för att jag e nyinflyttad eller ja bytt adressen te hit hehe :P, fick bla ett erbjudande på 10 ggr gratis träning hos njoy :P ska ligga på kasernhöjden nån stans har aldrig hört talas om det men det lät riktigt bra så dit får jag nog dra och testa nån dag
här e deras hemsida kika vettja :)

Ska nog snart ta och laga te nån mat men vad???? jag har ju ägg så det kanske får bli en omelett det e ju gott och enkelt ;)..

  

aaa va jag längtar efter sommaren :) detta e Sandra och Elin på E <3


Kommentarer
Postat av: Em

jag gymmade där förut, skit fin gym :d

2010-01-13 @ 11:37:39
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0