5 - 2 :D

Go morgon eller go förmiddag :D


Dagen igår va helt underbar från början te slut :) vid halv 12 typ så gick jag och mötte upp jessi som nyss hade vart i stan och hämtat ut biljetterna, väl hemma duscha vi och gjorde oss i ordning och käka lite mat innan vi drog oss mot LLA vid 2 tiden typ :D.. på vägen dit hehe när vi gick över stora bron så stod det en stor blå jeep typ vi rö ljusen som tuta och vinka som fan te oss men vi kände ju inte vikka det va så vi gick ju och när de körde förbi oss igen tuta dom en gång till hehe vi gick som vanligt bort men vad fick vi syn på då om inte den bilen han hade vänt och kört in på en mindre väg så de typ mötte oss och tuta igen, då blev det lite crepy, de stanna och veva ner rutan och skerk på oss att vi skulle vända och komma ner te dem och jag fick för mej att de skrek att de va från arvika så då trodde vi det va några jessi kände så vi gick ju ner men det va ju inte nån vi kände men då va vi soppas nära så vi kunde ju inte vända hehe så då sa jag:
- vad vill ni!!
dom bara:
-va vi vill hehe nee vi tyckte bara ni va söta och joo vi vill gärna ha era nummer
vi kude ju inte bara ge ut nummren så där så det sluta me att ja fick den enas nummer, de skulle oxå på matchen..
hehe det va lite roligt....

vi kom te LLA typ vid 3 så då gick vi te hejjarklacken direkt och satte oss och det va fullt ös redan då och frölunda klacken som stod över oss va helt galna och deras jävla trumma hördes ju över hela arenan, de va så himla kaxiga och trodde nog verkligen att de skulle vinna vikket inte blev fallet och det va så himla kul att se deras miner när färjestad gjorde mål på mål hehe då blev det allt tyst på trumman oxå :) tycker de va så himla respektlösa då i början när färjestad sjöng sin låt så trumma de på den jäkla trumman hela tiden så det hördes ju knapp va man sjöng, samma när de sjöng national sången... jag och Jessi fundera på att sno deras trumma och ha den te majbrasan hehe :P..
Färjestad vann i alla fall me 5-2 mot frölunda :D ganska överlägset de ledde liksom me 5 -0 först :P.. så himla gött åt dem tycker jag...

Efter matchen gick vi hemmåt då vi prata me de killarna igen och de ville me hem men där fick det räcka hehe vi kände dom ju inte ett dugg, de va i vår ålder o trevliga och såg ganska bra ut men ändå hehe :P..
Jag och jessi gick i alla fall hem te mej och kolla film och käka te och smörgås, det blev ganska sent fort så jessi stanna kvar så hon har sove över här inatt så va me na halva vägen förut när hon gick hem. 

bilder:

 
hihi






en bit av färjestads klacken :)


frölunas klack


  

Det var publikrekord igår oxå :) 8583 st :D lite mäktigt att man vart me där hehe det e en underbar stämmning på hockeymatcher tycker jag och specielt när färjestad vinner såklart hehe :D

pussar// mika

 


Kommentarer
Postat av: Em

åå avundsjuk, det var över ett år sen som jag var på hockey!

2010-01-17 @ 13:49:45
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

sorry för sent svar! men jag har vart bortrest :))

allt bra? :))

2010-01-17 @ 15:46:59
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0