Bio ikväll =)

Hellu

Min dag har vart väldigt slapp jag har inte gjort nån ting sen promenaden imorse har inte ens tatt tag i disken som jag borde ha gjort och jag inte städat så värst mkt heller :/ jag vet inte riktigt va jag har gjort men tiden har ju sprungit iväg hehe. Nu har jag i alla fall tatt en VARM dusch, min dusch e såå knäpp :( men är i alla fall ren och fräch nu ska platta håret och lägga på make sen oxå :) för kl 21.30 ska jag, Em och Lollo på Bio som jag sa i morse, det blir it´s complicated me tex Meryl streep och steve martin i rollerna :) tror den e ganska roligt det ger sig hihi :)..  ska va nere vid bion lite innan kl 9 för jag har bokat biljetter och sen ska vi väl handla lite götta oxå innan ;)...

hoppas ni får en trevligt kväll det ska i alla fall jag ha :)

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh tack avd söt du är:D

2010-01-27 @ 17:52:59
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0