FREDAG

Go morgon

äntligen fredag inte för att det e nått speciellt men det känns ändå gött att det e helg hehe.. jag har vart ute på en liten morgon runda i 40 min HÄRLIGT men sakna jessi idag :/ gick runt i rud denna gågen och de håller på och bygger om vägar över allt så fick pulsa i snön där ett tag för kom lite galet hehe men det gick det me :P.. har nyss åte frukost och nu ska jag väl inte göra så mkt ska vänta på att Lollo ska sluta så blir det nog en sväng te henne om hon inte e tvungen att jobba mer men då ska jag möta upp jessi i stan  och så ska vi kika lite i affärer och sen gå en liten runda te hennes jobb när hon börjar :)..

ska nog faktiskt lägga mej och läsa lite nu e grymt spännande :D

vad händer hos er denna fredagen? 
 
puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0